| Ref. 8880010 | |
| Campo temático: | <UNESCO.3.1.2.14/3.1.2.14. Etapas da vida> |
| Definición: | It is the period during which those who have previously been encompassed within the category "children" grow up. - [ency] |
| Relacións semánticas: | [tant => 8880774] |
| Termo GL: | adolescencia |
| Categoría: | f |
| Morfosintaxe: | adolescencia/adolescencia_NCFS0 |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 11.083623724275 |
| Contexto de uso: | O plan de estudios aborda temas como a reproducción humana: ciclo menstrual e fertilidade, desenvolvemento do feto no útero, así como os cambios emocionais e físicos da adolescencia. [C15] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo EN: | adolescence |
| Categoría: | com |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 10.779370010499 |
| Contexto de uso: | The curriculum chiefly focuses on the reproductive system and how the foetus develops in the uterus, along with the physical and emotional changes that take place during adolescence. [C15] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | adolescencia |
| Categoría: | f |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 10.394091998108 |
| Contexto de uso: | El plan de estudios aborda temas como la reproducción humana: ciclo menstrual y fertilidad, desarrollo del feto en el útero, así como los cambios emocionales y físicos de la adolescencia. [C15] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo FR: | adolescence |
| Categoría: | f |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 10.722653213311 |
| Contexto de uso: | Le programme aborde la reproduction chez les humains et des thèmes comme la fécondation, le développement du foetus, les transformations physiques et psychologiques de l'adolescence. [C15] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |