| Ref. 8880452 | |
| Campo temático: | <UNESCO.3.7/3.7. Educación e tempo libre [37]> |
| Definición: | Freedom to teach or to learn without interference (as by government officials) - [merriam] |
| Relacións semánticas: | [hipo => 8880451] |
| Termo GL: | liberdade académica |
| Categoría: | f |
| Morfosintaxe: | liberdade/liberdade_NCFS0 académica/académico_A0FS |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 43.226132524672 |
| Contexto de uso: | E hase discuti-lo modelo de financiamento da educación, tendo en conta o papel preeminente que corresponde ó sector público se é que se quere preserva-la independencia e a liberdade académica das institucións. [C17] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo GL: | liberdade de cátedra |
| Categoría: | f |
| Variante: | morf |
| Frecuencia relativa: | 2.216724744855 |
| Contexto de uso: | A liberdade de cátedra é un barómetro extremadamente sensible para medi-lo grao de respecto dos dereitos humanos nunha sociedade. [C25] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo EN: | academic freedom |
| Categoría: | com |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 44.195417043046 |
| Contexto de uso: | It opens for discussion questions of funding and notes the importance of public support for higher education, as well as relations with the state including institutional autonomy and academic freedom. [C17] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | libertad académica |
| Categoría: | f |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 40.536958792622 |
| Contexto de uso: | Que abra el debate sobre el modo de financiamiento de la educación, destacando el papel preeminente que cabe al sector público a fin de preservar la independencia y la libertad académica de las instituciones. [C17] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | libertad de cátedra |
| Categoría: | f |
| Variante: | morf |
| Frecuencia relativa: | 2.0788183996217 |
| Contexto de uso: | La libertad de cátedra es un barómetro extremadamente sensible para medir el grado de respeto de los derechos humanos en una sociedad. [C25] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo FR: | liberté académique |
| Categoría: | f |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 41.818347531913 |
| Contexto de uso: | La liberté académique est un baromètre sensible du respect des droits humains. [C25] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo FR: | liberté d'enseignement |
| Categoría: | f |
| Variante: | morf |
| Frecuencia relativa: | 2.1445306426622 |
| Contexto de uso: | Il ouvre la discussion sur le mode de financement de l'éducation, en évoquant le rôle dominant du secteur public, afin de préserver l'indépendance et la liberté d'enseignement des universités. [C25] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |