logo sli

Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo

Resultados da pescuda

[Indice conceptual = 8880484]


A Termoteca da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/termoteca/) está constituído por unha base de coñecementos terminolóxicos que se alicerza nun corpus textual de rexistros especializados do galego de máis de 30 millóns de palabras, formado polo Corpus Técnico do Galego (https://ilg.usc.gal/ctg/) e o Corpus Lingüístico da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/cluvi/). Os resultados das buscas efectuadas na Termoteca poden ser usados con fins educacionais e de investigación, sempre que se mencione a fonte. Para se referir á Termoteca como un todo, cite: Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo - https://ilg.usc.gal.gal/termoteca/. Se desexa realizar outra pescuda na Termoteca, pode calcar aquí.



Ref. 8880484
Campo temático: <UNESCO.3.3.3/3.3.3. Comercio [339]>
Definición: Proceso directivo que trata de la creación de ideas, bienes y servicios y la determinación de la distribución, precio y comunicación más adecuados, de tal forma que se promuevan intercambios entre una organización y unos individuos satisfaciendo los objetivos de ambos. - [sociolog]
Termo GL: mercadotecnia
Categoría: f
Morfosintaxe: mercadotecnia/mercadotecnia_NCFS0
Variante: com
Frecuencia relativa: 9.9752613518474
Contexto de uso: Numerosas empresas propoñen actualmente xogos de simulación ó seu persoal, obreiros, técnicos e executivos, tanto na formación en mercadotecnia coma na xestión da producción ou nas relacións humanas. [C14]
Máis exemplos: No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo GL: marketing
Categoría: m
Variante: morf
Frecuencia relativa: 8.8668989794199
Contexto de uso: Logo, véndense os ficheiros a todo tipo de empresas, que os utilizan para perfecciona-la súa estratexia de marketing, aprecia-lo risco económico que supoñen os seus clientes e adaptarse ás esixencias máis específicas. [C17]
Máis exemplos: No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo EN: marketing
Categoría: com
Variante: com
Frecuencia relativa: 18.324929017848
Contexto de uso: Many companies now use simulation games to train their staff_from manual workers and technicians to executives_in such areas as marketing, production management and human resources. [C14]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo ES: marketing
Categoría: m
Variante: com
Frecuencia relativa: 17.669956396784
Contexto de uso: Muchas empresas forman hoy a su personal, desde los obreros y los técnicos hasta los ejecutivos, en temas como marketing, gestión de producción y relaciones humanas. [C14]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo FR: marketing
Categoría: m
Variante: com
Frecuencia relativa: 18.228510462629
Contexto de uso: De nombreuses entreprises proposent désormais des jeux de simulation à leur personnel, ouvriers, techniciens et cadres, dans le cadre de formations en marketing, en gestion de la production ou en relations humaines. [C14]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)


Inicio Sobre a TermotecaCorpus Técnico do Galego Corpus CLUVI Descargar


Seminario de Lingüística Informática - Grupo TALG, Universidade de Vigo, 2006-2018
Deseño e programación web: Xavier Gómez Guinovart

Powered by Debian    Powered by Apache    Powered by PHP    Powered by MySQL