logo sli

Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo

Resultados da pescuda

[Indice conceptual = 8880505]


A Termoteca da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/termoteca/) está constituído por unha base de coñecementos terminolóxicos que se alicerza nun corpus textual de rexistros especializados do galego de máis de 30 millóns de palabras, formado polo Corpus Técnico do Galego (https://ilg.usc.gal/ctg/) e o Corpus Lingüístico da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/cluvi/). Os resultados das buscas efectuadas na Termoteca poden ser usados con fins educacionais e de investigación, sempre que se mencione a fonte. Para se referir á Termoteca como un todo, cite: Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo - https://ilg.usc.gal.gal/termoteca/. Se desexa realizar outra pescuda na Termoteca, pode calcar aquí.



Ref. 8880505
Campo temático: <UNESCO.1.3/1.3. Psicoloxía [159.9]>
Definición: Motivation, as the word implies, is what moves people. If most of psychology deals with "how" questions (...), the field of motivation is concerned with more fundamental "why" questions. - [ency]
Termo GL: motivación
Categoría: f
Morfosintaxe: motivación/motivación_NCFS0
Variante: com
Frecuencia relativa: 8.8668989794199
Contexto de uso: En segundo lugar, estes sufriron os efectos dunha ausencia xeral de motivación entre os profesores e os alumnos por diversas razóns: ó darse definicións moi diversas da alfabetización, esta foi moi mal entendida; o material pedagóxico foi insuficiente; as perspectivas de carreira dos mestres nese ámbito eran inexistentes. [C02]
Máis exemplos: No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo EN: motivation
Categoría: com
Variante: com
Frecuencia relativa: 8.6234960083993
Contexto de uso: Secondly, literacy work has been hampered by a general lack of motivation among teachers and learners, partly because definitions of literacy have been variable and poorly understood, teaching materials have been lacking, and career development possibilities for teachers have been non-existent. [C02]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo ES: motivación
Categoría: f
Variante: com
Frecuencia relativa: 8.3152735984866
Contexto de uso: En segundo lugar, éstos sufrieron los efectos de una ausencia general de motivación entre los profesores y los alumnos por diversas razones: al darse definiciones muy diversas de la alfabetización, ésta fue mal entendida; el material pedagógico fue insuficiente; las perspectivas de carrera de los maestros en ese ámbito eran inexistentes. [C02]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo FR: motivation
Categoría: f
Variante: com
Frecuencia relativa: 8.5781225706489
Contexto de uso: Ceux-ci ont par ailleurs souffert d'une absence générale de motivation de la part des enseignants et des élèves, parce que la notion d'alphabétisation, présentée de bien des manières, a été mal comprise, parce que le matériel pédagogique a manqué et parce que les enseignants n'ont pas eu de possibilités d'évolution de carrière dans ce cadre. [C02]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)


Inicio Sobre a TermotecaCorpus Técnico do Galego Corpus CLUVI Descargar


Seminario de Lingüística Informática - Grupo TALG, Universidade de Vigo, 2006-2018
Deseño e programación web: Xavier Gómez Guinovart

Powered by Debian    Powered by Apache    Powered by PHP    Powered by MySQL