logo sli

Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo

Resultados da pescuda

[Indice conceptual = 8880549]


A Termoteca da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/termoteca/) está constituído por unha base de coñecementos terminolóxicos que se alicerza nun corpus textual de rexistros especializados do galego de máis de 30 millóns de palabras, formado polo Corpus Técnico do Galego (https://ilg.usc.gal/ctg/) e o Corpus Lingüístico da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/cluvi/). Os resultados das buscas efectuadas na Termoteca poden ser usados con fins educacionais e de investigación, sempre que se mencione a fonte. Para se referir á Termoteca como un todo, cite: Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo - https://ilg.usc.gal.gal/termoteca/. Se desexa realizar outra pescuda na Termoteca, pode calcar aquí.



Ref. 8880549
Campo temático: <UNESCO.3.1.2.4/3.1.2.4. Estratificación social [316.34]>
Definición: A position, or status, within a social structure that is shaped by relatively precise behavioural expectations (norms). - [can]
Termo GL: papel
Categoría: m
Morfosintaxe: papel/papel_NCMS0
Variante: com
Frecuencia relativa: 181.77142907811
Contexto de uso: Non debe subestimarse o papel dos profesores nos consellos de administración das escolas: en efecto, fronte a temas coma a deserción escolar, un problema grave no mundo en desenvolvemento, os seus puntos de vista adoitan diferir da posición das autoridades centrais. [C02]
Máis exemplos: No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo EN: role
Categoría: com
Variante: com
Frecuencia relativa: 176.78166817219
Contexto de uso: The role of teachers on school boards should not be underestimated: they tend to hold different attitudes from central authorities regarding critical issues such as student drop-out, a major problem in the developing world. [C02]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo ES: papel
Categoría: m
Variante: com
Frecuencia relativa: 170.46310876898
Contexto de uso: No debe subestimarse el papel de los profesores en los consejos de administración de las escuelas: en efecto, frente a temas como la deserción escolar, un problema grave en el mundo en desarrollo, sus puntos de vista suelen diferir de la posición de las autoridades centrales. [C02]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo FR: rôle
Categoría: m
Variante: com
Frecuencia relativa: 175.8515126983
Contexto de uso: Le rôle des enseignants dans les conseils d'administration des écoles ne devrait pas être sous-estimé: sur des sujets critiques comme l'abandon scolaire - problème majeur dans le monde en voie de développement -, leur attitude diffère souvent de celle des autorités centrales. [C02]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)


Inicio Sobre a TermotecaCorpus Técnico do Galego Corpus CLUVI Descargar


Seminario de Lingüística Informática - Grupo TALG, Universidade de Vigo, 2006-2018
Deseño e programación web: Xavier Gómez Guinovart

Powered by Debian    Powered by Apache    Powered by PHP    Powered by MySQL