| Ref. 8880567 | |
| Campo temático: | <UNESCO.3.1/3.1. Demografía [31]> |
| Definición: | Conjunto de individuos que forman una comunidad. Aquellos que poseen la misma nacionalidad y quienes, perteneciendo a distintas nacionalidades, están agrupados en el mismo estado. - [sociolog] |
| Relacións semánticas: | [hiper => 888100100] [hipo => 8880369] |
| Termo GL: | pobo |
| Categoría: | m |
| Morfosintaxe: | pobo/pobo_NCMS0 |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 484.35435675081 |
| Contexto de uso: | Ó rapear na súa lingua e incorpora-los sons, os valores e a historia do seu pobo, Hapeta e os seus compañeiros destruíron os estereotipos da identidade maorí. [C15] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo EN: | people |
| Categoría: | com |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 471.05846945881 |
| Contexto de uso: | By rapping in their language and incorporating the sounds, values and history of their people, Hapeta and like-minded artists shatter stereotypes of what it means to be Maori. [C15] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | pueblo |
| Categoría: | m |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 454.22182031733 |
| Contexto de uso: | Al rapear en su lengua e incorporar los sonidos, los valores y la historia de su pueblo, Hapeta y sus compañeros destruyeron los estereotipos de la identidad maorí. [C15] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo FR: | peuple |
| Categoría: | m |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 468.5799454217 |
| Contexto de uso: | En faisant du rap dans leur langue, en y incorporant les sons, les valeurs et l'histoire de leur peuple, Hapeta et ses compagnons ont détruit les stéréotypes attachés à l'identité maorie. [C15] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |