| Ref. 9991188 | |
| Campo temático: | <GALEX.4/4. Dereito administrativo. > |
| Relacións semánticas: | [hipo => 9991187] |
| Termo GL: | patrimonio histórico |
| Categoría: | m |
| Morfosintaxe: | patrimonio/patrimonio_NCMS0 histórico/histórico_A0MS |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 8.8654054149896 |
| Contexto de uso: | Os poderes públicos garantirán a conservación e promoverán o enriquecemento do patrimonio histórico, cultural e artístico dos pobos de España e dos bens que o integran, calquera que sexa o seu réxime xurídico e a súa titularidade. [CON] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo GL: | patrimonio cultural |
| Categoría: | m |
| Morfosintaxe: | patrimonio/patrimonio_NCMS0 cultural/cultural_A0CS |
| Variante: | morf |
| Frecuencia relativa: | 14.539264880583 |
| Contexto de uso: | 3. A riqueza das distintas modalidades lingüísticas de España é un patrimonio cultural que será obxecto de especial respecto e protección. [CON] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | patrimonio histórico |
| Categoría: | m |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 8.1757618747218 |
| Contexto de uso: | Los poderes públicos garantizarán la conservación y promoverán el enriquecimiento del patrimonio histórico, cultural y artístico de los pueblos de España y de los bienes que lo integran, cualquiera que sea su régimen y su titularidad. [CON] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | patrimonio cultural |
| Categoría: | m |
| Variante: | morf |
| Frecuencia relativa: | 13.408249474544 |
| Contexto de uso: | 3. La riqueza de las distintas modalidades lingüísticas de España es un patrimonio cultural que será objeto de especial respeto y protección. [CON] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |