GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0083

ABAU/2016-2017/CD03/xuño/27

Writing year2017
Student level2º de Bacharelato
Commission03
Examination dateXuño
Text typeArgumentativo
SubjectLingua e literatura galegas
TopicConsumo e produción
Number of words291
Number of lemmas146
Lexical density50
Number of sentences10
Average of words per sentence29.10
Number of words in the longest sentence65
Number of words in the shortest sentence7
Number of paragraphs6
Average of sentences per paragraph1.67

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Vivimos nunha sociedade que non se consumista e capitalismo capitalista onde práacticamente practicamente o máis importante é vender, compra mercar e poñer obter beneficios, olvidándose así todo o que non sexa iso: o que de verdade importa, a esclavitude que o sistema conleva ou valorar o que se ten.

O consumismo é tan importante nesta sociedade que se poden ter catro dez pantalóns iguais e querer máis porque pola necesidade imposta de que catro dez son poucos, aínda que sexan iguais.

Xa dende pequenos obrígannos a elixir s hai síntomas deste virus consumistas. Pero son nenos e e non son conscientes. pero oO problema aparece cando de forma compulsiva os pais compran sen parar xoguetes e similares som soamente por capricho, contaxiando aínda máis aos raparigos co deste viq virus xa infectados. ÉE unha vez contaxiado é moi difícil curarse, sobretodo cando un é mozo e non ten preocupacións.

Por outra parte, os productores buscan as máximas gañanzas e non par producen e producen; de tal forma que se tira o vertedoiro moito máis do que se vende; e os prezos baixan ata límites onde xa non é beneficioso producilo, como no caso do leite leite, e os productores teñen que sair a rúa a facer ruido para que o Estado se dease de conta da súa situación.

As multinacionais, en cambio, non ven problema algún neste sistema, xa que eles son os primeiros en gañar. Evidentemente os grandes directi diretivos, porque no grazas a tecnoloxía e as comunicacións, poden ter a fábrica nun país do oriente continente asiático, pagar moi pouco polos ós ós traballadores e eles gañar moito máis aplastando de paso as ós productores locais que sofren a ext existencia dos grandes negociantes.

EvidClaro está que os consumidores ignoran, ou fan que ignoran, a esclavitude que trae consigo o consumismo; fan oídos sordos ás queixas dos pequenos produtores e seguen mercando unha e outra vez aos ós grandes do negocio.


Legenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Download current view as TXT