GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0094

ABAU/2016-2017/CD03/xuño/38

Writing year2017
Student level2º de Bacharelato
Commission03
Examination dateXuño
Text typeArgumentativo
SubjectLingua e literatura galegas
TopicConsumo e produción
Number of words322
Number of lemmas166
Lexical density52
Number of sentences10
Average of words per sentence32.20
Number of words in the longest sentence55
Number of words in the shortest sentence8
Number of paragraphs4
Average of sentences per paragraph2.50

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Como expón a autora no texto, todos somos consumidores, independentemente da nosa clase social ou do noso nivel adquisitivo, todos precisamos consumir. Isto viuse agravado nas últimas décadas, debido ao progreso tecnolóxico que, en parte, incita a estar consumindo sempre, asi como a obter beneficio, principio aplicable do utilitarismo.

O problema do consumo surxiu cando, coa coa chegada da tecnoloxía, chegou tamén a publicidade, e o internet xa que son as publicidade que temos presente en todos os nosos dispositivos electrónicos e que pouco a pouco chegaron a vida das persoas e agora son parte fundamental delas. As estratexias de marketing e publicidade que tantos tipos de produtos e servizos nos achegan están a facer estragos na moral humana de maneira tan grave que hoxe en día ultimamente ninguén pode vivir sen comprar. Hoxe en día unha tarde de "shopping" coas amigas converteuse nun pasatempo do máis entretido, un premio do máis apetecible para ese neno que ten boas notas é un teléfono móbil e o mellor de festividades como o cumpleanos son os regalos. Istos son algúns dos tantos exemplos que existen.

Os valores que antes inculcaban os pais, tales como o respecto, a sinceridade ou o valor da familia quedan hoxe nun segundo plano, xa que o principal é o bo resultado académico, que permita aos rapaces estudar, ter un bo traballo e gañar moito diñeiro para nun futuro gastalo e continuar coa cadea do consumismo. Este obxectivo que parece fundamental e que significarán a diferenza entre boa ou mala vida está proxectado pola sociedade de maneira que pareza o único, pero non é así, ou é que, un fontaneiro non pode ser tan feliz coma ou máis que un médico?

A sociedade deberíase plantexar esta cuestión e reiterar o erro que está a cometer e que nun futuro non terá solución. Estamos a tempo de rematar coa sociedade capitalista e recuperar valores perdidos que fan máis tanta falta que como é o diñeiro, e que producen máis satisfacción que un par de sandalias novas.


Legenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Download current view as TXT