CORT_0175
ABAU/2016-2017/CD05/xuño/38
Writing year | 2017 |
Student level | 2º de Bacharelato |
Commission | 05 |
Examination date | Xuño |
Text type | Argumentativo |
Subject | Lingua e literatura galegas |
Topic | Consumo e produción
|
Number of words | 195 |
Number of lemmas | 105 |
Lexical density | 54 |
Number of sentences | 11 |
Average of words per sentence | 17.73 |
Number of words in the longest sentence | 37 |
Number of words in the shortest sentence | 3 |
Number of paragraphs | 1 |
Average of sentences per paragraph | 11 |
View options
Text:
Show:
Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
O consumismo forma parte do noso modo de vida hoxe en día. As novas tecnoloxías
dan un pulo ao consumo, e a isto, súmaselle a moda. O de querer ir todos á moda
significa, en moitos casos, ter que mercar. Se queremos pasalo ben unha fin de semana
cos nosos amigos, e queremos ir ao cine, teremos que pagar case dez euros por persoa,
ademais da comida, claro, porque hai que mercala alí, senón, te botan fóra. A nosa
sociedade está estrictamente feita para que merquemos, gastemos diñeiro e volvamos
a mercar. É algo normal. Tamén é algo normal que sexa xeracional, porque
os pais tamén o fan. O ideal sería que ninguén comprara roupa, que n se prestase
e xa está, ou que a cultura (libros, música, cine...) baisaxe o prezo e que sen subira
o da roupa. Pero e que agora podes mercar roupa á moda, vaste ao "Primark" e
encontras roupa á metade de prezo do que está en tendas como Zara ou Bershka...
Ademais, agora desde o móbil, con Internet, podes mercala sen moverte da casa,
así que tamén podemos encontrar facilidades. Todo está ao noso alcance,
e se queremos mercar, o mercaremos.
Legenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Download current view as TXT