GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0330

ABAU/2016-2017/CD09/xuño/03

Writing year2017
Student level2º de Bacharelato
Commission09
Examination dateXuño
Text typeArgumentativo
SubjectLingua e literatura galegas
TopicA gastronomía
Number of words310
Number of lemmas144
Lexical density46
Number of sentences8
Average of words per sentence38.75
Number of words in the longest sentence74
Number of words in the shortest sentence11
Number of paragraphs3
Average of sentences per paragraph2.67

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

Na sociedade actual existe un grandísimo número de restaurantes e cociñas abertas ao público ofrecendo os seus servizos. Cada vez estes sectores van gañando moito máis, en meirande parte polo feito de que cada existen máis restaurantes sen preparación que abren un establecemento de este estilo sin ter absolutamente idea do sector.

Así pois, podemos dividir os restaurantes en diversos sectores ou grupos. uUn dos primeiros grupos serán todos aqueles restaurantes ou establecementos que levan abertos décadas e que seguramente non pasen as medidas sanitarias establecidas por sanidade. Cabe destacar tamén aqueles grupos de restaurantes modernos que son os que captan case toda a atención do público, unha atención que pode continuar cos paso dos ganos grazas a unha gastronomía positiva, por exemplo o caso de Cambalache, unha pizzería que comezou a aparecer en centros comerciais e nalgunhas rúas e que segue mantendo esa atención por parte do público e dos consumidores. Por outra parte estarían os restaurantes modernos que comezaron con moitos consumideros pero que debido a unha gastronomía decadente foron desaparecendo pouco a pouco, unha claro exemplo sería o famoso "Muerde la pasta" que comezou moi forte con moitas ventas pero que ao descubrir como preparaban os alimentos comezou a decaer.

En conclusión, un dos factores máis importantes para ter un bo negocio que non teña problemas e ter sempre a atención e demanda do público basease na idea de facer un bo trato da comida máis dos clientes para que estes teñan unha boa imaxe , non como no exemplo do texto, no que os cociñeiros non se equivocan soamente na cocción se non tamén en discutir co cliente, posto que o cliente sempre leva razón. Ao final o máis importante é o que pensa a xente normal, a poboación, as críticas gastronómicas xa pasaron de moda e agora as opinións son de xente normal nos foros e redes sociais.


Legenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Download current view as TXTMulti-token Annotation