CORT_0317
ABAU/2016-2017/CD08/xuño/37
Commission | 08 |
Examination date | Xuño |
Topic | Consumo e produción |
View options
Text:
Show:
Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
Hoxe en día, no mundo da superinformación, todo está suxeito
a productividade. Todo queda medido ó milímetro para
obter o máximo rendemento. As vacacións dos empleados
dánselle en función de que é máis rentable para a empresa;
as horas de descanso están estrictamente estipuladas;... as
xornadas buscan a máxima eficacia...
Pero eso no só é no traballo, anas épocas de descanso
buscase o máximo consumo de entretemento. As vacacións de
visitar cidades como Roma, París, Londres ou Madrid fanse no
máis estricto programa para poder ver todo no menor tempo
posible e, a poder ser, o máis barato.
Esta m "cacería" do máximo rendemento da producción vai ligado
ó aumento dao consumismo. Cantos anuncios se ven en todas
partes e dinche que tes que probar a nova colonia, leer o novo
libro, ver a nova película.? Están feitos para producir a
necesidade dentro de nós de consumir o máximo posible,
para iso necesitamos ser moi productivos; o que se converte nun
círculo vicioso que non leva a ningunha parte.
Esa necesidade de producir moito levou nalgúns casos a dexene
racións dalgúns medios: a plataforma de vídeos Youtube ten
problemas, pois videos de 10 minutos e unha hora de edición teñen moita
máis recompensa que un vídeo de media hora con cinco horas
de edición; produtos artesanais novas películas e libros feitos con
estudios de marketing...
Pode que a resposta sea baixar do carro sexa parar un momento e
pensar. Non sempre é mellor a máxima produtividade nin o máximo disfrute.
Legenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Download current view as TXT
• Multi-token Annotation