GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0214

ABAU/2016-2017/CD06/xuño/25

Writing year2017
Student level2º de Bacharelato
Commission06
Examination dateXuño
Text typeArgumentativo
SubjectLingua e literatura galegas
TopicConsumo e produción
Number of words309
Number of lemmas173
Lexical density56
Number of sentences14
Average of words per sentence22.07
Number of words in the longest sentence45
Number of words in the shortest sentence7
Number of paragraphs4
Average of sentences per paragraph3.50

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

A p A sociedade actual baséase no capitalismo e nas suas consecuencias, como por exemplo o consumo como motor da economía e a publicidade como medio para acadalo.

A produción está estruturada en cadeas que involucran a un gran número de sectores: industrial, agrario, servizos e o tecnolóxico que representa un complemento para auxiliar ó mecanismo xeral. As manufacturas e produtos artesanais trocáronse en enormes complexos fabris os máis deles altamente cualificados tecnoloxicamente. A "segunda revolucion industrial" como a cualifican alguns autores fai patente o grado de hexemonia do imperialismo yankee en todo o mundo. Estas fábricas pertencentes a empresas privadas que adoitan estar baixo o dominio das grandes multinacionais que se reparten o pastel dos beneficios económicos, instaurarn as súas fábricas en paises en desenvolvemento ou no mal chamado terceiro mundo. O que buscan é reducir custos de produción aforrando en terreo e garantias ambientais sostibles; asi como tamén evitar prover dos ós seus traballadores dun soldo digno e dunhas condicións laborais adecuadas. Pero todo isto é necesario para crear beneficios que son a base de todo o sistema. Nun produtos aparecen intrinsecas un conxunto de ganancias a cada chanzo polo que pasan. O consumo exsixe varias cousas, como a creación de necesidade no consumidor, a integración nas modas e a obsolescencia programada. O vehículo de transmisión de estas ideas á poboación é a publicidade.

É tanto materialismo necesario realmente para vivir? Non o creo, xa que conleva a perda de características da sociedade tradicional que baixo o meu punto de vista deberíanse manter; tales como disfrutar das emocións, fomentar a imaxinación e orixinalidade (totalmente oposto ó modelo "fotocopiadora" da sociedade actual, xa dende a educación) e demais.

Cada individuo debe valorar se considera máis importante un móvil ou as mensaxes que lle envía o seu namorado expresando todo o que sinte por éla. As mensaxes non precisan de produtos para ser transmitidas.


Legenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Download current view as TXT