CORT_0339
ABAU/2016-2017/CD09/xuño/12
Commission | 09 |
Examination date | Xuño |
Topic | A gastronomía |
View options
Text:
Show:
Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A crecente popularidade da gastronomía non ten unha causa máis principal
que a que é tan antiga como o home; a fame.
Dende sempre, a comida foi un elemento de estatus e riqueza. Os pobres comían
verduras da horta e a carne era codiciada; os adiñeirados comían coma reis, con
tódala carne que puidesen querer. Ahgora que os productos alimenticios de
toda clase está ao alcance de todos, a maneira de cociñalos é a nova carne
de antes; só os adiñeirados poden acceder a ela. A quen no lle gusta saír a
comer fora, cos platos cociñados por manos expertas? Por iso está a cociña
asequible, e logo a de luxo, a que é xa un arte e é codiciada.
Esta cociña ten tanto éxito porque hai mais riqueza e máis xente á que servir,
xa que os platos exóticos doutras terras sempre causa curiosidade. Nos súperes
temos "yakisoba" precociñado e antes non se sabía nada de Xapón. Este rápido
contacto con comidas doutros países afectou tanto aos productos medios como a cociña
de alta calidade.
Por isto mesmo moitos cociñeiros usan produtos o recetas locales como base, xa que o
exótico vende no extranxeiro. Agora mesmo a cociña non é só un pracer, senón
tamén un produto e unha imaxen. Cando pensamos en Italia pensamos na pasta e o
xeado; en Alemaña o cucrut e a cervexa; en Xapón o sushi e o ramen... e así
en tódolos países.
Nestes tempos onde a cociña ten un factor promocional e comercial, non creo
que se trate dunha simple moda. Posiblemente, estemos xusto na época cando a cociña
convértese nun arte, xa que agora mesmo a cociña e comida dun lugar eleva
o estatus dun pais enteiro. A cociña vai pasar a ser unha nova embaixadora..
Legenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Download current view as TXT