Ao día de hoxe a o consumismo ten case practicamente a mesma (ou máis)
importancia ca nós mesmos. Vivimos para consumir, e se non é para
consumir, é para producir.
É fascinante pensar o tremendo cambio que se deu lugar a cabo no
mundo. Comezando coa aparición das máquinas, da Revolución Industrial,
pouco a pouco e amodiño, chegamos a atoparnos nun mundo que, é,
través da globalización e outros factores que o facilitaron, basicamente
consumo, publicidade, produtos , medios de comunicación.
Por iso, ao chegar ata tan enriba, é obvio pensar que acadou unha
importancia abismal. Hai millóns de multinacionais, de empresas, de
tendas, que viven por e para os compradores, por e para nós. E,
obviamente, é abraiante saber o número de traballadores que isto
xenera: novas industrias é igual a novos traballadores para fabricar máquinas, para arreglalas, para melloralas. Os produtos é necesario vendelos é para
iso está a publicidade, a vella amiga da produción e do consu
mismo.
A publicidade move, ademais, moitísimas masas: na televisión, nas redes
sociais, en toda internet; e para que? para vendernos un produto,
obviamente.
É triste pensar que agora a sociedade preocúpase máis da
nova televisión que vai comprar a semana que ben que a o
seu propio estado de ánimo. pero, é imposible negar, que
o consumismo cambiou a nosa vida, e en moitos casos, para
ben.