CORT_0500
ABAU/2016-2017/CD13/xuño/35
Ano de redacción | 2017 |
Curso | 2º de Bacharelato |
Comisión Delegada | 13 |
Convocatoria de exame | Xuño |
Xénero | Argumentativo |
Materia | Lingua e literatura galegas |
Tema | Consumo e produción |
Número de palabras | 176 |
Número de lemas | 85 |
Densidade léxica | 48 |
Número de enunciados | 9 |
Media de palabras por enunciado | 19.56 |
Número de palabras do enunciado máis longo | 48 |
Número de palabras do enunciado máis curto | 5 |
Número de parágrafos | 2 |
Media de enunciados por parágrafo | 4.50 |
Opcións de visualización
Texto:
Mostrar:
Anotación:
Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización
O consumo e a produción son temas que van relacionados. Prodúcense produtos
para ser consumidos polos clientes e satisfacer as necesidades, pri sobretodo as
primarias.
Hoxe en día os produtos teñen diferentes prezos. Eso é debido ás marcas. As em
presas que teñen os prezos máis caros, como por exemplo Nike, é debido a
que o consumidor ve os seus produtos de moi boa calidade polo que a empresa
conta coa seguridade de aínda que os prezos sexan altos vai seguir tendo un
gran número de compradores. PMais falando de necesidades primarias, como son
os alimentos, ou as casas, moitas veces teñen prezos demasiado elevados. Nos
alimentos existen produtos de "marca blan branca", como menciona o texto.
Estos produtos normalmente levan e un nome de empresa que vai asociado a unha
empresa, como poden ser "Hacendado" en Mercadona ou os produtos de Eroski
que levan o mesmo nome que o supermercado que os vende. Que sexan de mar
ca branca non quere dicir que sexan de peor calidade, senon que son máis
acesibles para que o consumidor poida satisfacer as súas necesidades.
Lenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descargar vista actual como txt
• Anotación multipalabra