GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0359

ABAU/2016-2017/CD09/xuño/32

Comisión Delegada09
Convocatoria de exameXuño
TemaConsumo e produción

Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización

Na actualidade, vivimos nunha sociedade de consumo na que se estimula a continua compra de obxectos, que ainda xa tendoos, os volvemos a comprar porque son unha versión superior. As empresas fannos creerr que somos exclusivos comprando o seu producto.

En moitas ocasións, cando compramos un producto de marca recoñecida, unha gran cantidade do prezo que pagas e simplemente que leve a insignia da empresa. N Pagamos por un producto, por exemplo unha camiseta de "Pull", e nesa mesma camiseta amosase o logo en grande da empresa. Deste xeito, estas pagandolles por publicitalos. De igual maneira, ocorre cos teléfonos móviles, empresas como Apple o SanSung, que compiten entre elas para vender máis, sacando productos cada pouco tempo (e sen grandes melloras) para incitar o consumidor a que teña un producto "exclusivo".

O gran problema do consumismo reside nas propias empresas que fabrican os elementos. Debido a obsolencia programada, estas empresas crean un producto o cal sae de fábrica cunha "data de caducidade". Por exemplo as lavadoras, teléfonos case novos que xa non os podes utilizar porque di que non é compatible,...

En conclusión, temos que aprender a controlarnos en non deixarnos manipular por parte das empresas, o que non exime as empresas, que están no seu dereito de intentar vendernos o seu producto, pero debería de estar en condicións aceptables e non con "data de caducidade".


Lenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Descargar vista actual como txt