CORT_0322
ABAU/2016-2017/CD08/xuño/42
Comisión Delegada | 08 |
Convocatoria de exame | Xuño |
Tema | Consumo e produción |
Opcións de visualización
Texto:
Mostrar:
Anotación:
Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización
Dende a aparición da industria l se leva intentando producir e consu
mir en masa, istao acabóuse convertindo no código que segue á contem
poránea sociedade occidental de carácter sistema capitalista.
A parte máis facil de recoñecer e a do consumidor, cada cidadán o é, todo
consumidor pretende aforrar, polo que a ocasionalmente renúnciase
ao producto deseado para aforrar uns euros. Ante a importancia
do diñeiro preséntase a o antagonismo das marcas, que traballan
para ofrecer exclusividade nos seus productos, para así poder evadir
esa barreira creada polo intento de salvar cartos, a por isto tantos anun
cios co fin de inspirar a necesidade de sentirse mellor que os demáais
No outro lado do sistema atópase o productor do obxecto ou servizo.
O empresario que dirixe os medios pretende conseguir o o máximo
beneficio a cambio dos seus pro servizos, o cal lévalle a tomar
medidas na súa competición con outras empresas á hora de atraer
a c ao cliente,. gr Gran cantidade dos gastos da produción vanse
na propia publicidade, polo que o intento de aforrar p vese
nos medios de produción,; utilizar man de obra barata, producir con
materiais máis simples. O interese do empresario é o mesmo do
que o quen traballa para él, o beneficio.
Desta forma o sistema de consumo está presente en todas as partes
doa noso vida, sempre atópase ás persoas nun lado do sistema e co
mesmo obxectivo, obter a maior cantidade posible de algo polo míni
mo coste.
Lenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descargar vista actual como txt
• Anotación multipalabra