CORT_0339
ABAU/2016-2017/CD09/xuño/12
Ano de redacción | 2017 |
Curso | 2º de Bacharelato |
Comisión Delegada | 09 |
Convocatoria de exame | Xuño |
Xénero | Argumentativo |
Materia | Lingua e literatura galegas |
Tema | A gastronomía |
Número de palabras | 295 |
Número de lemas | 139 |
Densidade léxica | 47 |
Número de enunciados | 15 |
Media de palabras por enunciado | 19.67 |
Número de palabras do enunciado máis longo | 29 |
Número de palabras do enunciado máis curto | 9 |
Número de parágrafos | 5 |
Media de enunciados por parágrafo | 3 |
Opcións de visualización
Texto:
Mostrar:
Anotación:
Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización
A crecente popularidade da gastronomía non ten unha causa máis principal
que a que é tan antiga como o home; a fame.
Dende sempre, a comida foi un elemento de estatus e riqueza. Os pobres comían
verduras da horta e a carne era codiciada; os adiñeirados comían coma reis, con
tódala carne que puidesen querer. Ahgora que os productos alimenticios de
toda clase está ao alcance de todos, a maneira de cociñalos é a nova carne
de antes; só os adiñeirados poden acceder a ela. A quen no lle gusta saír a
comer fora, cos platos cociñados por manos expertas? Por iso está a cociña
asequible, e logo a de luxo, a que é xa un arte e é codiciada.
Esta cociña ten tanto éxito porque hai mais riqueza e máis xente á que servir,
xa que os platos exóticos doutras terras sempre causa curiosidade. Nos súperes
temos "yakisoba" precociñado e antes non se sabía nada de Xapón. Este rápido
contacto con comidas doutros países afectou tanto aos productos medios como a cociña
de alta calidade.
Por isto mesmo moitos cociñeiros usan produtos o recetas locales como base, xa que o
exótico vende no extranxeiro. Agora mesmo a cociña non é só un pracer, senón
tamén un produto e unha imaxen. Cando pensamos en Italia pensamos na pasta e o
xeado; en Alemaña o cucrut e a cervexa; en Xapón o sushi e o ramen... e así
en tódolos países.
Nestes tempos onde a cociña ten un factor promocional e comercial, non creo
que se trate dunha simple moda. Posiblemente, estemos xusto na época cando a cociña
convértese nun arte, xa que agora mesmo a cociña e comida dun lugar eleva
o estatus dun pais enteiro. A cociña vai pasar a ser unha nova embaixadora..
Lenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descargar vista actual como txt