CORT_0416
ABAU/2016-2017/CD11/xuño/24
Comisión Delegada | 11 |
Convocatoria de exame | Xuño |
Tema | Consumo e produción |
Opcións de visualización
Texto:
Mostrar:
Anotación:
Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización
Os compradores queren mercar a un "prezo baixo e cunha boa calidade, e os
productores, permitíndose conceder unha maior calidade, pretenden mellores beneficios.
S Trátase de dous factores complementarios, para poder comprar primeiro ten que haber
alguén que venda, e viceversa, se unha empresa produce, pero ninguén compra a
actividade da empresa non ten ningunha saída. Necesítase unha relación
consumidor-productor, o productor debe coñecer as necesidades e desexos do consumidor
para poder proporcionarllos. O productor a de ter en conta a súa competencia
e se algún outro productor ofrece un producto igual ou sustitutivo que sacie
as necesidades dos clientes, a un precio menor, o primeiro productor perderá os clientes.
Por iso, no mundo empresarial é imprescindible a innovación, algo novo que ofrecerlle
ós consumidores, unha idea que en principio, sexa descoñecida por a competencia,
e que os clientes precisen de esa empresa para mercala. Como dixo un economista
o beneficio do empresario, que está sometido a un constante riesgo, é a recompensa
pola súa innovación.
Os clientes deben encontrar nos productores todos os bens e servicios que a sociedade
demanda, necesita e desexa, no mundo económico sempre é necesaria a relación
empresario-consumidor.
Lenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descargar vista actual como txt