GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0735

ABAU/2016-2017/CD21/xuño/26

Comisión Delegada21
Convocatoria de exameXuño
TemaConsumo e produción

Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización

Actualmente vivimos nuha nunha Na sociedade onde actualmente vivimos, capitalista e de consumo, e máis importante gañar cartos que calquera outra cousa. É unha sociedade consumista, que trata de comerciar absolutamente todo para que as elites fáganse cada vez máis e máis ricas, un claro exemplo e a comercialización de camisetas de movementos como o feminismo, no que tendas como Zara aprópianse desta loita para vender camisetas e gañar cartos.

O problema reside en que nós como consumidores, non non sabemos de onde proceden os productos que compramos, se vale custa soamente 5€ cinco euros unha camiseta e nos gusta, non dubidamos en comprala. Fai uns días, Amancio Ortega, ben coñecido por ser o creador da empresa Inditex, tivo que pagar unha multa de máis de 100 millóns de euros pola utilización de escravos brasileiros nas súas fábricas en Brasil. O máis grave e que aínda por riba eran escravas de non máis de quince anos. Pero estas noticias permanecen ocultas para os consumidores, pois a prensa, que é moitas veces o único medio de información de moita xente, reflictía esta noticia co seguinte titular: "Amancio Ortega outorgará a Brasil 100 millóns de euros para loitar contra a escravitude infantil". Para nada semella o mesmo.

Algo similar ocorre coa leite, aproveitánse dos produtores máis necesitados

Coa leite ocorre algo similar. A macro producción de leite que realizan algunhas multinacionais abarata os custos moitísimo, polo que a leite de producción por pequenas empresas non pode competir con eles e moitas p PEMES chegan incluso a quebrar.

En conclusión, o verdaderamente importante para as grandes empresas e o consumo, poden gastar millóns en anuncios ou métodos de propaganda para os seus productos, e aforrar estes millóns na producción deles, pois como dixen ó principio, a moitos consumidores non lles importa a calidade, senon a ca o prezo do producto.


Lenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Descargar vista actual como txtAnotación multipalabra