| Ref. 8880017 | |
| Campo temático: | <UNESCO.3.7/3.7. Educación e tempo libre [37]> |
| Definición: | The ability of individuals to read and write. - [elw] |
| Relacións semánticas: | [ant => 8880024] |
| Termo GL: | alfabetización |
| Categoría: | m |
| Morfosintaxe: | alfabetización/alfabetización_NCFS0 |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 130.78675994644 |
| Contexto de uso: | A finalidade dos programas, dirixidos sobre todo á poboación maorí e das illas do Pacífico, é ofrecer, ademais da alfabetización, os coñecementos técnicos e a preparación indispensables nunha determinada actividade. [C05] |
| Máis exemplos: | No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo EN: | literacy |
| Categoría: | com |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 127.19656612389 |
| Contexto de uso: | The programmes, which predominantly reach Maori and Pacific Island people, are designed to build literacy skills concurrently with the technical skills and knowledge needed within a particular workplace. [C05] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo ES: | alfabetización |
| Categoría: | f |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 122.65028557768 |
| Contexto de uso: | La finalidad de los programas, dirigidos sobre todo a la población maorí y de las islas el Pacífico, es ofrecer, además de la alfabetización, los conocimientos técnicos y la preparación indispensables en una determinada actividad. [C05] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |
| Termo FR: | alphabétisation |
| Categoría: | f |
| Variante: | com |
| Frecuencia relativa: | 126.52730791707 |
| Contexto de uso: | Ils s'adressent surtout à des Maoris et à des ressortissants des îles du Pacifique et lient l'alphabétisation au vocabulaire technique nécessaire dans l'entreprise où ils se trouvent. [C05] |
| Máis exemplos: | No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha) |