logo sli

Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo

Resultados da pescuda

[Indice conceptual = 8880607]


A Termoteca da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/termoteca/) está constituído por unha base de coñecementos terminolóxicos que se alicerza nun corpus textual de rexistros especializados do galego de máis de 30 millóns de palabras, formado polo Corpus Técnico do Galego (https://ilg.usc.gal/ctg/) e o Corpus Lingüístico da Universidade de Vigo (https://ilg.usc.gal/cluvi/). Os resultados das buscas efectuadas na Termoteca poden ser usados con fins educacionais e de investigación, sempre que se mencione a fonte. Para se referir á Termoteca como un todo, cite: Termoteca - Banco de Datos Terminolóxico da Universidade de Vigo - https://ilg.usc.gal.gal/termoteca/. Se desexa realizar outra pescuda na Termoteca, pode calcar aquí.



Ref. 8880607
Campo temático: <UNESCO.3.1.2.9/3.1.2.9. Comunicación [316.7]>
Definición: Advertysing, at its simplest, can be defined as the market communication of sellers of goods and services. - [ency]
Relacións semánticas: [hipo => 8880135]
Termo GL: publicidade
Categoría: f
Morfosintaxe: publicidade/publicidade_NCFS0
Variante: com
Frecuencia relativa: 67.610104718077
Contexto de uso: Segundo unha das súas disposicións, a publicidade por televisión non debe incitar directamente ós menores a comprar "explotando a súa inexperiencia e a súa credulidade". [C05]
Máis exemplos: No CTG / no CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo EN: advertising
Categoría: com
Variante: com
Frecuencia relativa: 65.754157064045
Contexto de uso: One of its clauses says that television advertising must not directly entice minors to buy by taking advantage of their inexperience and gullibility. [C05]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo ES: publicidad
Categoría: f
Variante: com
Frecuencia relativa: 63.40396118846
Contexto de uso: Según una de sus disposiciones, la publicidad por televisión no debe incitar directamente a los menores a comprar "explotando su inexperiencia y su credulidad". [C05]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)
Termo FR: publicité
Categoría: f
Variante: com
Frecuencia relativa: 65.408184601198
Contexto de uso: Selon une de ses dispositions, la publicité télévisée ne doit pas inciter directement les mineurs à l'achat, "en exploitant leur inexpérience et leur crédulité". [C05]
Máis exemplos: No CLUVI (algún dos exemplos do termo no corpus poden non corresponder ao concepto da ficha)


Inicio Sobre a TermotecaCorpus Técnico do Galego Corpus CLUVI Descargar


Seminario de Lingüística Informática - Grupo TALG, Universidade de Vigo, 2006-2018
Deseño e programación web: Xavier Gómez Guinovart

Powered by Debian    Powered by Apache    Powered by PHP    Powered by MySQL