CORT_0594
ABAU/2016-2017/CD17/xuño/19
Writing year | 2017 |
Student level | 2º de Bacharelato |
Commission | 17 |
Examination date | Xuño |
Text type | Argumentativo |
Subject | Lingua e literatura galegas |
Topic | Consumo e produción |
Number of words | 238 |
Number of lemmas | 115 |
Lexical density | 48 |
Number of sentences | 7 |
Average of words per sentence | 34 |
Number of words in the longest sentence | 61 |
Number of words in the shortest sentence | 22 |
Number of paragraphs | 3 |
Average of sentences per paragraph | 2.33 |
View options
Text:
Show:
Tags:
Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.
A pesar da crise as persoas seguen consumindo os productos producidos
tanto dentro do país como fora, e esto ademáis de potenciar o mercado potencia
a economía do país, pero non sempre é positivo. pero isto ten un punto negativo.
T Os humanos consumen sen pensar de onde veñen as prendas
que compran, sen pensar que posiblemente sex h foi fabricada por un neno
que traballou máis de doce horas a cambio de case nada. Pero ademáis diso
ao venderse con prezos máis baixos xa que a produción foi máis barata, perxudican
as pequenas empresas ou tendas da zona. O positivo que ofrecen as tendas da zona é
potenciar a riqueza do país, xa que as grandes empresas que producen nos países
pobres non contribuen da mesma manera o país. E non só iso se non que
perxudica a xente humilde que traballa de sol a sol para sacar a súa familia
adiante, mentres que as grandes potencias explotan nenos e privan de traballar a adultos para levarse os diñeiro
os membros da dirección destas potencias. E posiblemente Danse moitos casos
com destes en España como é o caso de Inditex, empresa de roupa que
ten a maioría das súas fabricas no exterior, que explota nenos e fai competencia
con pequenas tendas na que a súa dona traballa todos os días para poder
axudar na súa casa económicamente, e esta situación provocalle dificultade a
hora de vender os seus productos.
En definitiva, os consumidores deberían potenciar os pequenos mercados
e deixar de lado a aquelas grandes empresas que non contribuen ao pais.
Legenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Download current view as TXT