CORT_0594
ABAU/2016-2017/CD17/xuño/19
Año de redacción | 2017 |
Curso | 2º de Bacharelato |
Comisión Delegada | 17 |
Convocatoria del examen | Xuño |
Género | Argumentativo |
Asignatura | Lingua e literatura galegas |
Tema | Consumo e produción |
Número de palabras | 238 |
Número de lemas | 115 |
Densidad léxica | 48 |
Número de enunciados | 7 |
Media de palabras por enunciado | 34 |
Número de palabras del enunciado más largo | 61 |
Número de palabras del enunciado más corto | 22 |
Número de párrafos | 3 |
Media de enunciados por párrafo | 2.33 |
Opciones de visualización
Texto:
Mostrar:
Etiquetas:
Javascript parece desconectado o hay un error de comunicación. Conecta Javascript para tener más opciones de visualización
A pesar da crise as persoas seguen consumindo os productos producidos
tanto dentro do país como fora, e esto ademáis de potenciar o mercado potencia
a economía do país, pero non sempre é positivo. pero isto ten un punto negativo.
T Os humanos consumen sen pensar de onde veñen as prendas
que compran, sen pensar que posiblemente sex h foi fabricada por un neno
que traballou máis de doce horas a cambio de case nada. Pero ademáis diso
ao venderse con prezos máis baixos xa que a produción foi máis barata, perxudican
as pequenas empresas ou tendas da zona. O positivo que ofrecen as tendas da zona é
potenciar a riqueza do país, xa que as grandes empresas que producen nos países
pobres non contribuen da mesma manera o país. E non só iso se non que
perxudica a xente humilde que traballa de sol a sol para sacar a súa familia
adiante, mentres que as grandes potencias explotan nenos e privan de traballar a adultos para levarse os diñeiro
os membros da dirección destas potencias. E posiblemente Danse moitos casos
com destes en España como é o caso de Inditex, empresa de roupa que
ten a maioría das súas fabricas no exterior, que explota nenos e fai competencia
con pequenas tendas na que a súa dona traballa todos os días para poder
axudar na súa casa económicamente, e esta situación provocalle dificultade a
hora de vender os seus productos.
En definitiva, os consumidores deberían potenciar os pequenos mercados
e deixar de lado a aquelas grandes empresas que non contribuen ao pais.
Leyenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descarga a vista actual como TXT