GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0046

ABAU/2016-2017/CD02/xuño/21

Writing year2017
Student level2º de Bacharelato
Commission02
Examination dateXuño
Text typeArgumentativo
SubjectLingua e literatura galegas
TopicConsumo e produción
Number of words267
Number of lemmas148
Lexical density55
Number of sentences15
Average of words per sentence17.80
Number of words in the longest sentence29
Number of words in the shortest sentence6
Number of paragraphs4
Average of sentences per paragraph3.75

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

O consumo e a produción na sociedade do século XXI ten unha importancia capital. Ademais, as novas tecnoloxías e as novas técnicas axudan a elevar o número/ de cantidade de produción pero o mantemento destas tamén supón unha apreciable cantidade de consumo.

O sistema económico mundial hoxe en día é un sistema moi competente competitivo, onde as potencias mundiais loitan por ter a balanza de pagos máis positiva. Para isto, precisan importar exportar o máximo posible e importar soamente o imprescindible e que non poida ser autoabastecido. Para acadar unhas importancións enormes exportacións abundantes necesitan que a produción sexa moi elevada. Se a isto engadimos unha impor produción moi variada (alimentos, transporte, roupa...) conséguese o autoabastecemento en tantos ámbitos como sexa a produción de diversa. Canto máis abastecemento haxa no territorio, menos importacións haberá que facer e se se cumple a premisa anterior relacionada coa produción, os países veránse atraídos por ela e importarana. Isto supón unha elevación nos beneficios e unha disminución nos gastos ao mesmo tempo.

Xeralmente, a xente busca produtos baratos pero coa mellor calidade posible. Deste xeito, eu penso que unha boa estratexia é baixar os prezos e así vender máis. Desgrazadamente, na actualidade pasa o contrario. Os prezos soben sen parar e os consumidores buscan as marcas brancas ou se van ao que coñecemos como "chinos" ou "bazar". Nestes lugares seguen a estratexia anterior. Produtos moi baratos e que compren perfectamente a mesma función que un de unha multinacional, por exemplo.

Finalmente, e na miña opinión, penso que moitas empresas están perdendo cartos xa que soben os prezos ante un público aforrador e ao mesmo tempo deben pagar mantementos, salarios...


Legenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Download current view as TXTMulti-token Annotation