GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0046

ABAU/2016-2017/CD02/xuño/21

Año de redacción2017
Curso2º de Bacharelato
Comisión Delegada02
Convocatoria del examenXuño
GéneroArgumentativo
AsignaturaLingua e literatura galegas
TemaConsumo e produción
Número de palabras267
Número de lemas148
Densidad léxica55
Número de enunciados15
Media de palabras por enunciado17.80
Número de palabras del enunciado más largo29
Número de palabras del enunciado más corto6
Número de párrafos4
Media de enunciados por párrafo3.75

Javascript parece desconectado o hay un error de comunicación. Conecta Javascript para tener más opciones de visualización

O consumo e a produción na sociedade do século XXI ten unha importancia capital. Ademais, as novas tecnoloxías e as novas técnicas axudan a elevar o número/ de cantidade de produción pero o mantemento destas tamén supón unha apreciable cantidade de consumo.

O sistema económico mundial hoxe en día é un sistema moi competente competitivo, onde as potencias mundiais loitan por ter a balanza de pagos máis positiva. Para isto, precisan importar exportar o máximo posible e importar soamente o imprescindible e que non poida ser autoabastecido. Para acadar unhas importancións enormes exportacións abundantes necesitan que a produción sexa moi elevada. Se a isto engadimos unha impor produción moi variada (alimentos, transporte, roupa...) conséguese o autoabastecemento en tantos ámbitos como sexa a produción de diversa. Canto máis abastecemento haxa no territorio, menos importacións haberá que facer e se se cumple a premisa anterior relacionada coa produción, os países veránse atraídos por ela e importarana. Isto supón unha elevación nos beneficios e unha disminución nos gastos ao mesmo tempo.

Xeralmente, a xente busca produtos baratos pero coa mellor calidade posible. Deste xeito, eu penso que unha boa estratexia é baixar os prezos e así vender máis. Desgrazadamente, na actualidade pasa o contrario. Os prezos soben sen parar e os consumidores buscan as marcas brancas ou se van ao que coñecemos como "chinos" ou "bazar". Nestes lugares seguen a estratexia anterior. Produtos moi baratos e que compren perfectamente a mesma función que un de unha multinacional, por exemplo.

Finalmente, e na miña opinión, penso que moitas empresas están perdendo cartos xa que soben os prezos ante un público aforrador e ao mesmo tempo deben pagar mantementos, salarios...


Leyenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Descarga a vista actual como TXTAnotación multipalabra