GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0134

ABAU/2016-2017/CD04/xuño/36

Commission04
Examination dateXuño
TopicConsumo e produción

Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.

O consumismo é dos fenómenos mais influíntes na sociedade occidental na actualidade. Toda a producción e gran parte da economía baséase no mesmo, a sociedade cada vez

As empresas merca mais obxectos, moitas veces innecesarios pola crenza de que estes producirán satisfacción e felicidade a quen os merque.

A publicidade ten unha grande importancia dentro disto, xa que é a encargada de presentar novos productos e conseguir atraer a atención dos consumidores. Ademais, estase avanzando neste campo e incluíndo coñecementos en psicoloxía, creando o que se coñece como neuropublicidade. Isto está orientado a "manipular" a percepción do producto na mente das persoas, facendo que lles chame mais a atención e impulsándoos a mercalo. Nalgúns supermercados ata dispensan algúns aromas en determinadas seccións para atraer consumidores.

En definitiva, a productividade cada vez é maior grazas aos avances técnicos que se producen e o consumismo tamén aumenta debido aos valores da sociedade actual e á publicidade. Todo o que nos arrodea pídenos ou obríganos a consumir e a xente moitas veces pensa que mercar un determinado producto lle fará acadar un estado de felicidade, o cal normalmente non é certo ou trátase dunha felicidade pasaxeira.

Como conclusión, direi que o consumismo cada vez é mais influínte e que avanza nunha dirección que considero pouco favorable para a sociedade.


Legenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Download current view as TXT