GALEGO | ENGLISH | ESPAÑOL

CORT_0366

ABAU/2016-2017/CD09/xuño/39

Año de redacción2017
Curso2º de Bacharelato
Comisión Delegada09
Convocatoria del examenXuño
GéneroArgumentativo
AsignaturaLingua e literatura galegas
TemaConsumo e produción
Número de palabras278
Número de lemas115
Densidad léxica41
Número de enunciados8
Media de palabras por enunciado34.75
Número de palabras del enunciado más largo55
Número de palabras del enunciado más corto16
Número de párrafos4
Media de enunciados por párrafo2

Javascript parece desconectado o hay un error de comunicación. Conecta Javascript para tener más opciones de visualización

O consumo e a produción no mundo no que vivimos son fundamentales debido a que é a base da economía capitalista con lei da oferta e demanda na que estamos involucrados. Hoxe en día é imposible vivir sen consumir, debido a que todo se consigue a cambio porque é a maneira de conseguir bens, á vez que non se pode vivir sen producir porque é ao que están orientados a maioría de traballos e, se non se traballa, non se gana diñeiro polo que non se pode vivir ben.

Á vez, é importante o consumo porque o goberno se leva unha parte do diñeiro empleado no proceso de pago, polo que teñen fondos para construír obras públicas que empregamos diariamente. É por iso polo que precisamos mercar e producir, é a maneira na que funciona o capitalismo, polo que se ningún dos dous se produce, a economía caería, habería moita demanda de produtos e pouca oferta por falta de produción se non se xeneraran bens; e moita oferta e pouca demanda se non se mercara. En ambos casos comezaría unha crise económica por exceso de produción ou por falta de produtos. Ademáis, tendo competencia de distintas marcas pola produción hai variedade de produtos e postos de traballo, o que beneficia ao traballador e ao consumidor.

Esta necesidade de produción e de consumo ven dada a raíz da industrialización, onde se busca a máxima produción e o máximo gasto.

Dende o meu punto de vista, esta economía, ou polo menos as bases, non están mal, pero crear a necesidade de ter que mercar moitos produtos e que unhas marcas definan a túa calidade de vida paréceme excesivo e, estando en crise, un valor que debería de cambiar.


Leyenda:

Lectura difícilTexto borrado Texto engadido


Descarga a vista actual como TXT