CORT_0390 ABAU/2016-2017/CD10/xuño/21
Año de redacción 2017
Curso 2º de Bacharelato
Comisión Delegada 10
Convocatoria del examen Xuño
Género Argumentativo
Asignatura Lingua e literatura galegas
Tema Consumo e produción
Número de palabras 307
Número de lemas 147
Densidad léxica 48
Número de enunciados 16
Media de palabras por enunciado 19.19
Número de palabras del enunciado más largo 33
Número de palabras del enunciado más corto 10
Número de párrafos 4
Media de enunciados por párrafo 4
Opciones de visualización
Texto: Transcripción completa Versión final estudiante Estándar ortográfico Estándar morfológico Estándar gramatical Estándar semántico Estándar discursivo
Mostrar: Colores Alineación <pb> <lb>
Etiquetas: Lema estándar Clase de palabra (estándar) Tipo de desviación del estándar Fuente de la forma no estándar Corrección derivada Conector
Javascript parece desconectado o hay un error de comunicación. Conecta Javascript para tener más opciones de visualización
O consumismo e a produción .
O consumo e a produción son dous termos que engloban moito e que son
moi importantes nos nosos días . Practicamente todo o que facemos día a día
implica unha produción e un consumo . Cando facemos a compra , cando imos comer
a un restaurante , cando vamos ao xim nasio, etc . Todo son formas de consumir
tanto productos como servizos .
Actualmente hai un grave problema , mercamos por mercar , é dicir , mercamos
cousas polo simple feito de que está de moda , de que o ten moita xente
ou mesmo porque sae anunciado na televisión . O mundo cambiou moi to
dende antano onde as nosas avoas agás mercaban o que necesitaban e
en pequenas cantidades . É cer to que tamén modificouse o nivel económico
das familias . Este desenvolv emento xerou principalmente o mal uso do
diñeiro , os vicios , etc . Xerou un mundo que xira ao redor do diñeiro , ao
redor do consumo . Isto abrangue todos os ámbitos , por exemplo : o que teña
moito diñeiro poderá gozar dunha sanidade con mellores aparatos tecnolóxicos
ou incluso poderá estudar a carreira que queira .
Outro tema moi importante é como se mostra no texto , as
marcas, . Marcas que teñen un gran prestixio e o seu marketing basease
en deportistas profesionais como os futbolistas empregando o seu produto . Isto
xera en nós un desexo de posuí r ese product o , de sentirnos un
futbolista máis e entón , o mercamos . Son estos product os de marca
de mellor calidade que os outros ? A maioría das veces non , sim plemente
teñen un prestixio e iso provoca o noso desexo de consumilo . Realmente
non nos damos de conta que utilizando marcas menos coñecidas ou
marcas " brancas " poderíamos aforrar moito diñeiro e así por exemplo ir de
vacacións .
Polo que , debemos de concienciarnos do diñeiro que gastamos e sobre todo en que
o gastamos . Mercar cousas necesarias e por suposto ter algún que outro capricho
pero sen excederse .
Leyenda:
Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido
Descarga a vista actual como TXT