CORT_0175
ABAU/2016-2017/CD05/xuño/38
Ano de redacción | 2017 |
Curso | 2º de Bacharelato |
Comisión Delegada | 05 |
Convocatoria de exame | Xuño |
Xénero | Argumentativo |
Materia | Lingua e literatura galegas |
Tema | Consumo e produción
|
Número de palabras | 195 |
Número de lemas | 105 |
Densidade léxica | 54 |
Número de enunciados | 11 |
Media de palabras por enunciado | 17.73 |
Número de palabras do enunciado máis longo | 37 |
Número de palabras do enunciado máis curto | 3 |
Número de parágrafos | 1 |
Media de enunciados por parágrafo | 11 |
Opcións de visualización
Texto:
Mostrar:
Anotación:
Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización
O consumismo forma parte do noso modo de vida hoxe en día. As novas tecnoloxías
dan un pulo ao consumo, e a isto, súmaselle a moda. O de querer ir todos á moda
significa, en moitos casos, ter que mercar. Se queremos pasalo ben unha fin de semana
cos nosos amigos, e queremos ir ao cine, teremos que pagar case dez euros por persoa,
ademais da comida, claro, porque hai que mercala alí, senón, te botan fóra. A nosa
sociedade está estrictamente feita para que merquemos, gastemos diñeiro e volvamos
a mercar. É algo normal. Tamén é algo normal que sexa xeracional, porque
os pais tamén o fan. O ideal sería que ninguén comprara roupa, que n se prestase
e xa está, ou que a cultura (libros, música, cine...) baisaxe o prezo e que sen subira
o da roupa. Pero e que agora podes mercar roupa á moda, vaste ao "Primark" e
encontras roupa á metade de prezo do que está en tendas como Zara ou Bershka...
Ademais, agora desde o móbil, con Internet, podes mercala sen moverte da casa,
así que tamén podemos encontrar facilidades. Todo está ao noso alcance,
e se queremos mercar, o mercaremos.
Lenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descargar vista actual como txt