CORT_0193
ABAU/2016-2017/CD06/xuño/04
Año de redacción | 2017 |
Curso | 2º de Bacharelato |
Comisión Delegada | 06 |
Convocatoria del examen | Xuño |
Género | Argumentativo |
Asignatura | Lingua e literatura galegas |
Tema | A gastronomía
|
Número de palabras | 156 |
Número de lemas | 98 |
Densidad léxica | 63 |
Número de enunciados | 7 |
Media de palabras por enunciado | 22.29 |
Número de palabras del enunciado más largo | 40 |
Número de palabras del enunciado más corto | 4 |
Número de párrafos | 2 |
Media de enunciados por párrafo | 3.50 |
Opciones de visualización
Texto:
Mostrar:
Etiquetas:
Javascript parece desconectado o hay un error de comunicación. Conecta Javascript para tener más opciones de visualización
Opino que o incremento da fama da gastronomía e da cociña
se debe principalmente a internet e as redes sociais, pois con estes
instrumentos se poden compartir con moita facilidade opinións
varias de determinadas comidas (calqueira imaxinable). Non só
permite aos expertos opinar, senón tamén a persoas normais
de apie normal . Esta facilidade de atopar criticas culinarias fixo as
persoas aumentar o interese nas comidas exóticas, este maior interese
chegou a oidas de cadeas televisivas e editoriais que se puxeron
mans a obra e crearon programas gastronómicos e revistas
gastronómicas, respectivamente.
Desde o meu punto de vista non se poden determinar si é moda
pasaxeira ou un cambio cultural. En que me baso? Pois comemos
diariamente e unha característica do ser humano é a de probar
novas experiencias, malia esto tamén levamos roupa pero as modas
cambian con frecuencia. Soamente o tempo dirá si o interése polo
mundo gastronómico é pasaxeiro ou veu para quedarse nas nosas vidas.
Leyenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descarga a vista actual como TXT
• Anotación multipalabra