CORT_0193
ABAU/2016-2017/CD06/xuño/04
Ano de redacción | 2017 |
Curso | 2º de Bacharelato |
Comisión Delegada | 06 |
Convocatoria de exame | Xuño |
Xénero | Argumentativo |
Materia | Lingua e literatura galegas |
Tema | A gastronomía
|
Número de palabras | 156 |
Número de lemas | 98 |
Densidade léxica | 63 |
Número de enunciados | 7 |
Media de palabras por enunciado | 22.29 |
Número de palabras do enunciado máis longo | 40 |
Número de palabras do enunciado máis curto | 4 |
Número de parágrafos | 2 |
Media de enunciados por parágrafo | 3.50 |
Opcións de visualización
Texto:
Mostrar:
Anotación:
Javascript parece apagado ou hai un erro de comunicación. Acende Javascript para máis opcións de visualización
Opino que o incremento da fama da gastronomía e da cociña
se debe principalmente a internet e as redes sociais, pois con estes
instrumentos se poden compartir con moita facilidade opinións
varias de determinadas comidas (calqueira imaxinable). Non só
permite aos expertos opinar, senón tamén a persoas normais
de apie normal . Esta facilidade de atopar criticas culinarias fixo as
persoas aumentar o interese nas comidas exóticas, este maior interese
chegou a oidas de cadeas televisivas e editoriais que se puxeron
mans a obra e crearon programas gastronómicos e revistas
gastronómicas, respectivamente.
Desde o meu punto de vista non se poden determinar si é moda
pasaxeira ou un cambio cultural. En que me baso? Pois comemos
diariamente e unha característica do ser humano é a de probar
novas experiencias, malia esto tamén levamos roupa pero as modas
cambian con frecuencia. Soamente o tempo dirá si o interése polo
mundo gastronómico é pasaxeiro ou veu para quedarse nas nosas vidas.
Lenda: | Lectura difícil • Texto borrado • Texto engadido |
Descargar vista actual como txt
• Anotación multipalabra